sobota, 27 października 2012

Opłaca się oszczędzać

Dziś będzie co nieco o zyskach płynących z oszczędzania. Każdy kto planuje założyć konto oszczędnościowe czy oszczędzać i jakikolwiek inny sposób zadaje sobie jedno pytanie : Czy się opłaca ?
No pewnie, że tak.. chociaż, może z góry się tak nie wydaje. Jednakże, jak mówi pewne przysłowie : " Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło "  
 Chcemy, za pomocą komiksu, przedstawić wam historię dwóch panów, którzy zdecydowali się na oszczędzanie poprzez lokatę. Mamy nadzieję, że to was zachęci  :)


 Do tego chciałam dodać jeszcze wypowiedź mojego kolegi Pawła.
Zapytałam go co sądzi o oszczędzaniu i czy sam praktykuje.
To jego odpowiedź:
Myślę, że to super sprawa, bo można uzbierać na coś fajnego i nauczyć się gospodarowania pieniędzmi za jednym zamachem. Sam od 3 lat zbierałem na laptopa i mi się opłaciło, bo okazało się, że oprócz tego wystarczy mi też pieniędzy na nową deskorolkę :>

Chyba tyle wystarczy, żeby wam pokazać, jak działa moc oszczędzania :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz